ثبت رکورد استحصال نفت با استفاده از MOS و MOT

رعایت الزامات زیست محیطی شرکت نفت و گاز آغاجاری

با استفاده از دستگاه های فرآورش و تفکیک گر سیار از هدر رفت بیش از 211هزار بشکه نفت خام در سال 1398 در شرکت نفت و گاز آغاجاری جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعملیات این شرکت با اعلام این خبر افزود: اقدام فوق، در راستای رعایت الزامات زیست محیطی و جلوگیری از سوزاندن نفت حاصل از فرآیند تعمیر و احیای چاه‌های نیازمند تعمیر، با استفاده از ٣ دستگاه MOS و ١دستگاه MOT محقق شده است که این مقدار در مقایسه با آمار گذشته یک رکورد محسوب می شود.

مهندس محمدرضا گودرزی میزان کارکرد دستگاه‌های فرآورش سیار)MOS( را115500بشکه از 37 حلقه چاه و دستگاه تفکیک گر سیار MOT را 96هزار بشکه از ٩ حلقه چاه ذکر کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری، از دستگاه های فرآورش و تفکیک گر سیار به منظور جلوگیری از هرزروی و سوزاندن نفت و به تبع آن جلوگیری از آلودگی محیط زیست بر روی چاه هایی که نیازمند تعمیرات فنی و تخصصی هستند مستقر میشود. نفت استحصال شده پس از مراحل تفکیک، از طریق پمپ به واحد بهره برداری ارسال می شود

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن