جاکارتا برنده جایزه جهانی حمل و نقل پایدار 2021 شد

شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی، برنده جایزه جهانی حمل و نقل پایدار سال 2021 شد. این جایزه برای یکپارچه سازی حمل و نقل عمومی در شهرها اهدا می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از جاکارتا پست، پایتخت اندونزی به دلیل تلاش هایش برای یکپارچه سازی برنامه حمل و نقل این شهر برنامه جایزه جهانی حمل و نقل پایدار (SAT) سال 2021 شد. این اولین بار است که یک شهر در جنوب شهر آسیا برنده چنین جایزه معتبری می شود.

هر سال انجمن غیر دولتی سیاست های حمل و نقل و توسعه (ITDP) و کمیته STA شهری را در دنیا انتخاب می کنند که تلاش های بلند پروازانه ای برای بهبود حمل و نقل شهروندان، کاهش آلودگی هوا و بهبود ایمنی و دسترسی به حمل و نقل شهری را ارائه می دهند.

امسال جاکارتا برای برنده شدن این جایزه با شهرهای آدیس آبابا در اتیوپی، بوگوتا در کلمبیا، اوکلند در نیوزیلند، براگا در پرتغال، بوینس آیرس در آراژانتین، فرانکفورت آلمان و سائو پائولو در برزیل رقابت کرد.

برنده این رقابت در کنفرانس بین المللی حمل ونقل پایدار 2020 که از روز دوشنبه تا جمعه هفته گذشته به صورت مجازی برگزار شد اعلام شد.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن