حقوق فروردین کارکنان ارکان ثالث ملی حفاری بر مبنای نرخ امسال پرداخت شد

کاربست سامانه HRM برای اولین بار در صنعت نفت

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با کاربست سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث (HRM) برای اولین بار در صنعت نفت افزایش سنواتی حقوق و مزایای این همکاران از ابتدای سال بر مبنای نرخ جدید محاسبه و پرداخت شد.

سید امیر موسوی‌ فخر افزود: تا پیش از این افزایش سنواتی این دسته از کارکنان طبق روال معمول در خرداد یا تیرماه اعمال می گردید که از نظر پرداخت به موقع کسورات تامین اجتماعی، سوابق بیمه و بازنشستگی مشکلاتی به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه این سامانه از خردادماه سال گذشته با همکاری مدیریت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، منابع انسانی و مالی شرکت طراحی، برنامه‌ ریزی به طور رسمی وارد چرخه خدمت شد، اظهارکرد: سامانه HRM در مجموع ارایه خدمات به 10 هزار نفر کارکنان ارکان ثالث را برعهده دارد که از این تعداد 70 درصد ثبت و مشخصات 30 درصد دیگر در این سامانه تاکنون ثبت نشده و پرداختی های آنان به شیوه سنتی صورت می گیرد.

موسوی فخر گفت: در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و با تعیین یک بازه زمانی پیمانکاران طرف قرارداد و مسئولان بخشی هایی که این کارکنان در آنجا شاغل بکار هستند ملزم به انجام مراحل ثبت نام در این سامانه گردیده اند.

مدیر مالی شرکت ملی حفاری ایران افزود: با پیگیری های موثر مدیرعامل و مدیریت و کارشناسان بخش های ذیربط و مساعدت های مدیرعامل و مدیران شرکت ملی نفت ایران،10 هزار میلیارد ریال از مطالبات سازمان از شرکت های دریافت کننده خدمات در اواخر سال 98 وصول و این شرکت کل مطالبات کارکنان از جمله نفت کارت ها را پرداخت و همچنین بدهی به پیمانکاران، شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات و بخشی از مطالبات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و صندوق های بازنشستگی را تسویه کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی حفاری ایران، وی اظهار کرد: در همین حال ضمن محاسبه و پرداخت حقوق فروردین ماه کارکنان براساس برنامه، مراحل پرداخت نفت کارت این ماه نیز انجام و بتدریج در روزهای پیش رو به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن