خروج کارگران غول های نفتی از خلیج مکزیک

تولید نفت خلیج مکزیک 13 درصد کاهش یافت

با رسیدن طوفان های حاره ای به خلیج مکزیک، شرکت های نفتی مستقر در این منطقه نفتخیز کارگان خود را از سکوهای فراساحلی تولید نفت خارج کردند و تولید را کاهش دادند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، روز شنبه تولید کنندگان نفت خلیج مکزیک 13 درصد از تولید نفت خود را به دلیل رسیدن طوفان های دوقلوی لورا و مارکو کاهش دادند.

پیش از این پیش بینی شده بود که این دو طوفان در روزهای آتی خلیج مکزیک را درخواهد نوردید.

طوفان های مارکو و لورا در حال تبدیل شدن به توفند (Hurricane) هستند. عبور همزمان دو طوفان با هم از خلیج مکزیک رخ داد متداولی نیست.

در این میان شرکت های نفتی مستقر در خلیج مکزیک کارگران خود را از این منطقه خارج کرده اند. شرکت نفتی مورفی Murphy Oil Corp، و شرکت BHP روز شنبه اعلام کردند بخشی از کارگران خود را به مناطق امن برده اند.

رویال داچ شل هم کاهش تولید نفت و گاز را در برخی سکوهای فراساحلی اعلام کرده است.

بریتیش پترولیوم و شورون هم از روز جمعه تولید نفت خود را متوقف کرده اند.

اوکسیدنتال پترولیوم، سومین تولید کننده بزرگ نفت فراساحلی خلیج مکزیک هم تولید خود را با شرایط آب و هوایی تنظیم می کند.

مقامات ایالات متحده از کاهش 240785 بشکه در روز تولید نفت و 119 میلیون فوت مکعب در روز تولید گاز طبیعی در این منطقه خبر می دهند.

چاه های نفت فراساحلی ایالات متحده در خلیج مکزیک 17 درصد از کل نفت خام تولیدی این کشور و 5 درصد از کل گاز تولیدی آن را در اختیار دارند.

این منطقه در کنار تگزاس و می سی سی پی 45 درصد از کل ظرفیت پالایشی ایالات متحده را از آن خود کرده اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن