دورکاری چه تاثیری بر بازار اجاره دفاتر کار داشته است؟

با واکسینه شدن آمریکایی های بیشتر، شرکت ها ترجیح می دهد که کارمندان خود را بر سر کارهای خود در اداره باز گردانند. با این حال و بعد از تقریبا یکسال کار دور از شرکت، این شرکت ها در حال بررسی و ارزیابی مجدد میزان فضایی هستند که برای بازگشت کارمندان به آن نیاز دارند. و همین امر بر بازار اجاره دفاتر کار تاثیر گذاشته است.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، شرکت‌های بزرگ دورکاری کارمندان را با آغوش باز پذیرا هستند اما بانک‌ها دوست دارند که مردم بر سر کارهای خود در اداره بازگردند. چرا؟ به دلیل بازار اجاره دفاتر کار.

آمازون اخیرا اعلام کرده است که در حال برنامه ریزی برای بازگشت محدود کارمندان بر سر کارهای خود است. چند روز بعد هم بانک جی پی مورگان به برخی کارمندان خود گفته است که می توانند دورکاری خود را ادامه دهند و شاید فقط از هر 100 کارمند 60 نفر در محل کار خود حضور یابند.

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقاتی گرین استریت، این اظهارات مخالف هم کار را برای سرمایه گذاران برای بررسی وضعیت تقاضای آینده ساختمان اداری در این شرکت ها سخت تر می کند.

تخمین ها می گویند که در ایالات متحده تقاضا برای ساختمان اداری تا 15 درصد کاهش می یابد اما از آنجایی که شرکت ها تحت فشار رقبا هستند شاید شرایط کاری متفاوت بازار و صنایع تاثیر مخالفی بر این روند بگذارد.

گزارش گرین استریت می گوید که معمولا شرکت ها در شرایط یکسان استراتژی ها و رویکردهای متفاوتی را انتخاب می کنند.

با واکسینه شدن آمریکایی های بیشتر، شرکت ها ترجیح می دهد که کارمندان خود را بر سر کارهای خود در اداره باز گردانند. با این حال و بعد از تقریبا یکسال کار دور از شرکت، این شرکت ها در حال بررسی و ارزیابی مجدد میزان فضایی هستند که برای بازگشت کارمندان به آن نیاز دارند.

از سویی در شهرهای بزرگی چون نیویورک و سانفرانسیسکو بازار اجاره دفاتر کار به مستاجرهای فرعی قوت گرفته است.

گزارش گرین استریت می گوید که اینکه در پساکرونا چه میزان الگوهای کار هیبریدی پذیرفته خواهد شد و اینکه فضای مورد نیاز برای این الگوی کار چقدر تغییر خواهد کرد، مهمترین موضوعی است که پیش روی آینده ادارات قرار گرفته است.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن