ذخیره‌سازی سوخت بخش کشاورزی انجام شده است

توزیع مطلوب سوخت به شرط ثبت نام به موقع تداوم خواهد داشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از انجام ذخیره‌سازی مناسب در حوزه تامین سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در روند توزیع سوخت به این بخش، مشکلی وجود ندارد.

سبحان رجب‌پور اظهار کرد: تا پایان فصل کشاورزی در سوخت‌رسانی به کشاورزان منطقه ساری، هیچ مشکلی وجود ندارد و توزیع مطلوب سوخت به شرط همکاری کشاورزان در مراجعه و ثبت نام به موقع در سامانه تجارت آسان تداوم خواهد داشت.

رجب‌پور با بیان این که استان مازندران سهم زیادی در تولید محصولات کشاورزی کشور از جمله برنج دارد، یکی از مسائل مهم این شرکت را تامین سوخت بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: تلاش شده تا این مهم با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و پیش بینی راهکارهای مناسب به نحوی مطلوب مدیریت شود و سوخت مورد نیاز به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: تحویل سوخت به چاه‌های آب کشاورزی و موتور پمپ‌ها در سال زراعی ۹۹-۹۸ منوط به تائید شرکت آب منطقه‌ای (امور آب) و سپس جهاد کشاورزی در سامانه تجارت آسان است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، این مقام مسئول در ارتباط با سوخت چاه‌های کشاورزی استان که تعدادی از آنها فاقد مجوز هستند، تاکید کرد: درحوزه عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بیش از ۵۰ هزار چاه کشاورزی فاقد پروانه است که توصیه می‌شود جهت دریافت سوخت هر چه سریع‌تر به امور آب استان مراجعه و با دریافت مجوزهای لازم و ثبت در سامانه تجارت آسان سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن