راه‌اندازی توربین سولار مارس در تاسیسات شركت آغاجاری

با تلاش و همت كارشناسان ادارات نگهداری و تعمیرات ، تاسیسات تقویت فشار  و مدیریت امور فنی آغاجاری و ستاد و مشاركت بخش خصوصی توربین سولار مارس 100 ردیف B ایستگاه تزریق گاز 600 كرنج راه اندازی شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شركت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری؛ گودرزی مدیر عملیات شركت آغاجاری در این رابطه بیان كرد : در راستای بهینه سازی و تداوم تولید  و تسریع در اجرای پروژه نصب سیستم کنترل جدید  توربوكمپرسور ردیف B  ایستگاه تزریق گاز ٦٠٠ كرنج تعمیر ، بازسازی و راه اندازی گردید.

محمد رضا گودرزی  عنوان كرد: با توجه به اهمیت راه اندازی این توربین از اواخر اسفند سال ١٤٠٠ عملیات جابجایی و نصب تجهیز توسط بخش خصوصی و با همکاری تعمیرات و عملیات تقویت فشار کرنج آغاز و پس از هم محوری توربین و کمپرسور، نصب و سرویس ادوات جانبی، ادوات کنترل و حفاظت ابزار دقیق  و همچنین بررسی سیستم اعلان و اطفای حریق و كلیه اقدامات لازم، راه اندازی گردید.

مدیر عملیات شركت آغاجاری با اشاره به مزایای نصب این توربین در بهینه سازی مصرف برق افزود : با توجه به مصرف بیش هر یك از كمپرسورهای برقی در مجموعه كرنج، راه اندازی این توربین و جایگزینی آن با دو ردیف كمپرسور برقی موجب گردیده حدود ٨ مگاوات مصرف برق در فصول گرم سال، صرفه جویی و همچنین پایداری در نگهداشت تولید بعمل آید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن