ساخت مجتمع بزرگ ذخیره سازی کربن در آمریکا کلید خورد

پروژه 19.1 میلیون دلار جذب و ذخیره سازی کرین یک نیروگاه برق

با انجام بررسی جغرافیایی در مساحتی بیش از 9 مایل مربع، مجتمع با مقیاس تجاری برای جذب و ذخیره سازی دی اکسید کربن در نزدیکی نیروگاه درای فورک در گیلت ماساچوست ساخته می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از گس ورلد، بررسی های لرزه نگاری با استفاده از تجهیزات لرزه نگاری تشکیلات زمین شناسی این منطقه را به دقت بررسی می کنند.

اسکات کوالینان، مدیر این پروژه می گوید: ما از این تجهیزات استفاده می کنیم تا لایه های صخره های موجود در عمق دو مایلی از سطح زمین را بررسی کنیم. با استفاده از مدل های کامپیوتری، به مدل سازی عمق هایی که CO2 در آن حرکت می کند می پردازیم و خطرات بالقوه را مشخص کرده بهترین مکان برای حفر چاه تزریق را تعیین می کنیم.

شرکت های UW، شرکت همکاری های برق Basin Electric و دیگر شرکت ها برای توسعه سایتی در نزدیکی نیروگاه 385 مگاواتی درای فورک برای ذخیره سازی 50 میلیون تن متریک CO2 در زیر زمین باهم همکاری می کنند.

این پروژه 19.1 میلیون دلار هزینه دارد و سه فاز ساخته می شود.

موسسه اقتصادی تسهیلات بیمه ای ذخیره سازی کربن وابسته به دپارتمان انرژی ایالات متحده از این پروژه حمایت می کند. این پروژه به دنبال کاهش انتشارات کربن سوخت های فسیلی است.

این پروژه در عرض سه سال تکمیل خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن