ساخت و بازسازی بیش از 1000 قطعه صنعتی در نيروگاه رامين اهواز

استفاده از مواد مستعمل و اسقاطی و کاهش محسوس میزان خرید مواد نو از اقدامات شاخص این نیروگاه است

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با ساخت و بازسازی 149 قطعه در آبان ماه سال جاری، مجموع ساخت و بازسازی قطعات ساخته شده در این نیروگاه طی هشت ماه اخیر به 1027 قطعه رسید.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، خلیل محمدی نقش این قطعات در كاهش هزینه‌ها و همچنین كاهش زمان تعمیرات تجهیزات نیروگاه را مهمترین مزیت این اقدام دانست و با اشاره به ساخت 53 قطعه و بازسازی 96 قطعه در آبان ماه سال جاری، مجموع قطعات ساخت و بازسازی شده در این نیروگاه طی هشت ماهه سال جاری را، 1027 قطعه اعلام کرد.

مدیرعامل نیروگاه رامین، استفاده از مواد مستعمل و اسقاطی و کاهش محسوس میزان خرید مواد نو را از اقدامات شاخص این نیروگاه در این خصوص عنوان کرد.

محمودرضا بهرادمنش سرپرست كارگاه تراشكاری نیروگاه رامین نیز مهمترین قطعات ساخته شده در آبان ماه را ساخت 3 عدد شافت اجكتور، ساخت شافت گیربكس برج خنك كن و ساخت 2 عدد شافت پمپ های كلر زنی تاسیسات ساحلی كارون عنوان کرد كه ساخت این 6 قطعه در كارگاه تراشكاری نیروگاه به دلیل استفاه از مواد مستعمل به تنهایی در حدود یك میلیارد ریال صرفه جویی به‌همراه داشته است.

وی اصلاح محل نصب سنسورها و مسیرهای روغنکاری یاتاقان‌های ۴ و ۵ توربین واحد شماره ۵، اصلاح شینه‌های نقطه صفر واحد ۴، تراشکاری قطرهای اویل دفلكتور واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره 5، تراشکاری سیلندرهای والو هیدرولیک شیمی، اصلاح قطر شافت گیربکس ۳۸۴ واحد ۲، کف تراشی سیت ثابت و متحرك والو مسیر بخار واحد ۴ و اصلاح وزنش گیری شافت پمپ‌ سکوی شناور تاسیسات ساحلی را از مهمترین قطعات بهسازی شده در آبان ماه سال جاری برشمرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن