ستاد ملی مقابله با کرونا درباره زباله سوز اهدایی چین تصمیم می گیرد

لزوم تجدید نظر در برداشته شدن محدودیت های ترافیکی

شهردار تهران درباره رسیدن دستگاه زباله سوز چینی به شهرداری تهران و حواشی پیرامون آن گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیم می گیرد.

پیروز حناچی، شهردار تهران یکشنبه- 7 اردیبهشت-در حاشیه‌ دویست و دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت ترافیک تهران گفت: محدودیت های ترافیکی باید متناسب با شرایط ساعات کاری باشد و در وضعیت فعلی تجدید نظر شود. شهرداری تهران در این موارد تابع ستاد ملی مقابله کرونا است، البته درباره وضعیت ترافیکی پایتخت گزارشی به این ستاد ارسال کرده‌ایم.

حناچی ادامه داد: این وضعیت به انجام سفرهای غیر ضروری دامن می زند، گزارشاتی شامل اعداد و رقم های مرتبط با ترافیک از طرف معاونت حمل و نقل و ترافیک به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده و درخواست کردیم روشی تنظیم شود تا در عین حالی که فشار زیادی به حمل و نقل عمومی نیاید، از طرفی هم محدودیت ترافیکی متناسب با ساعت کاری داشته باشد چون عملا مرکز شهر قفل است و باید تجدید نظری صورت گیرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن