سرمایه گذاران تگزاس را وادار به کاهش فلرینگ می‌کنند

سرمایه‌گذاران 2 تریلیون دلاری نفت و گاز تگزاس بر قانون گذارن این ایالت فشار وارد می کنند تا قوانین مربوط به سوزاندن گازهای همراه را تغییر دهند.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، سرمایه‌گذارن نفت و گاز در تگزاس بر این باورند که صنایع نفت و گاز در تگزاس آن طور که باید و شاید در جهت انجام اقدامات موثر بر کاهش فلرینگ سرعت عمل ندارد.

AllianceBernstein، سیستم بازنشستگی معلمان کالیفرنیا و مدیریت سرمایه گذاری قانونی و عمومی از سرمایه گذاران صنایع نفت و گاز تگزاس هستند و مدعی هستند که از حذف فلرینگ در این صنایع تا سال 2025 حمایت می کنند.

هر سه این سرمایه گذاران نسبت به موضوعات محیط زیستی واکنش نشان می دهند اما این اولین بار است که در باره کاهش فلرینگ در تگزاس این طور قاطعانه صحبت می کنند.

سرمایه گذاران و فعالین محیط زیست همیشه نسبت به سوزاندن گازهای همراه معترض بودند و می گویند این امر هدر دادن منابع انرژی و نیز بدتر کردن تغییرات اقلیم است.

فلرینگ عمل سوزاندن گازهای همراه نفت است که بسیاری از تولید کنندگان نفت قادر نیستند یا نمی خواهند این گاز را ذخیره کنند.

پایین بودن قیمت سوخت در حوزه پرمیان در تگزاس غربی باعث شده است که سوزاندن گازهای همراه برای تولید کنندگان از ذخیره سازی و انتقال آن ارزان تر تمام شود.

ریستاد انرژی می‌گوید میزان گازی که سال گذشته در پرمیان سوزانده شد برای تامین انرژی 5 میلیون خانه کافی بوده است.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن