شرايط بسيار سخت برای صنعت برق

شبكه به‌دليل استخراج‌های غيرمجاز ارز ديجيتال در معرض آسيب قرار دارد

سخنگوی صنعت برق گفت: صنعت برق به دليل استخراج غيرمجاز ارز ديجيتال كه مصرف برق بالایی را به خود اختصاص داده، تحت فشار است.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مصطفی رجبی مشهدی، افزود: شرايط بسيار سختی را در حال تجربه هستيم كه يكی از مهمترين دلايل آن شيوع استخراج غيرمجاز ارز ديجيتال است.

وی خاطرنشان كرد: از ديروز برنامه‌های مديريت مصرف برای مشتركان بزرگ آغاز شد و همچنين در حال جمع آوری مراكز استخراج غيرمجاز رمز ارز هستيم.

رجبی مشهدی ادامه داد: از سال گذشته شرايط معرفی مراكز استخراج غيرمجاز ارزهای ديجيتال را برای مردم فراهم كرديم و در عين حال برق مراكز مجاز با هماهنگی صورت گرفته در ساعات اوج مصرف قطع می‌شود.

وی در عين حال افزود: از ديروز شركت‌های برق نیز موظف شدند خاموشی‌های احتمالی را از طريق سامانه برق من اطلاع‌رسانی کنند، علاوه بر اين برای مشتركان تهرانی پيامك هم ارسال خواهد شد.

رجبی مشهدی تاكيد كرد: صنعت برق به دليل استخراج غيرمجاز ارز ديجيتال كه مصرف برق بالایی را به خود اختصاص داده، تحت فشار است.

وی با بيان اين كه حتی تجهيزات صنعت برق نيز به دليل اين مصارف غيرمجاز كه بار زيادی را به شبكه تحميل كرده‌اند، در معرض آسيب هستند، تصريح كرد: مشتركان نيز می‌توانند آسيب به وسايل برقی خود را از طريق برنامه موبايلی برق من، به اطلاع شركت‌های برق برسانند و مستندات خود را بارگذاری کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن