شلمبرژه حفاری اتوماتیک را تسریع می کند

شلمبرژه و شرکت اویل‌ ول وارکو (NOV) همکاری های خود را برای توسعه راه حل های حفاری اتوماتیک گسترش می دهند.

به گزارش «انرژی امروز» غول خدمات حفاری شلمبرژه و شرکت NOV اعلام کرده اند که برای تسریع حفاری اتوماتیک برای بهره برداران میادین نفت و گاز و پیمانکاران حفاری باهم همکاری خواهند داشت.

این توافق همکاری به مشتریان این شرکت ها امکان می دهد تا راه حل های حفاری سطحی و زیرسطحی اتوماتیک شلمبرژه را با پلتفرم های اتوماتیک دکل ها ترکیب کرده و بهترین عملکرد را در چاه ها به دست آوردند.

این یکپارچگی باعث خواهد شد تا کارهای دستی در این دکل ها به صورت اتوماتیک انجام شده، ایمنی بالا رفته، تصمیم گیری بهتر انجام شود و بهره برداری از حفاری هم به صورت مدام و با بهره وری کامل صورت گیرد.

در این همکاری ها از DrillOps شلمبرژه به همراه پلتفرم اتوماتیک سازی فرایند NOVOS شرکت NOV استفاده می شود. این دو تکنولوژی همزمان با هم کار می کنند تا مدیریت بهتری بر فرایند حاکم باشد.

خانواده راه حل های DrillOps شلمبرژه شامل تکنولوژی های مدولار و فضای باز است که دسترسی به دانش محیط کاربرد در حفاری های عمیق را برای شلمبرژه امکان پذیر کرده است.

اطلاعات بیشتر در این زمینه را اینجا بخوانید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن