صادرات سیمان از بندر دیلم به کویت برای نخستین بار

ماهانه ۲۰ هزار تن سیمان قابلیت صادرات وجود دارد

رییس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: برای نخستین بار از بندر دیلم سیمان به کشور کویت صادر می شود

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: با ظرفیت سنجی صورت گرفته، این بندر برای نخستین بار مهیای صادرات سیمان به کشور کویت شده است.

عبدالله رئیسی افزود: در پی درخواست مسئولان شرکت سیمان بهبهان که با ظرفیت تولید روزانه دو هزار و ۵۰۰ تن سیمان متقاضی صادرات این محصول به کشور کویت با استفاده از ظرفیت بندر دیلم بودند، نشستی بین طرف‌ها برگزار شد.

او ادامه داد: در این جلسه مسئولان این شرکت تقاضای خود را مبنی بر صادرات ماهانه ۲۰ هزار تن سیمان به کویت از بندر دیلم اعلام کردند که با توجه به فراهم بودن زیر ساخت‌های لازم در این بندر، می‌توان با استفاده از شناور‌های دو هزار تنی این کار را انجام داد. همچنین برای ارائه خدمت هر چه بیشتر و بهتر بررسی‌ها برای به کارگیری شناور‌های با ظرفیت بالاتر نیز در دستور کار قرار دادیم.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: در سالی که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده بخش مهمی از این رسالت در حوزه صادرات است که در این زمینه اداره بندر دیلم از تمام ظرفیت خود برای خدمت دهی به تولیدکنندگان استفاده خواهد کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن