صادرات 1.2 میلیارد یورویی خدمات فنی مهندسی برق به دو کشور آفریقایی

شرکت مهندسی تکین جدیدا وارد بازار نیروگاه‌های تجدیدپذیر شده است

نائب رئیس یک شرکت فنی و مهندسی از صادرات یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورویی خدمات فنی مهندسی به دو کشور گینه و کونگو خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مسعود امین در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران افزود: شرکت مهندسی تکین، شرکت پیمانکاری و تولیدی است که در زمینه پیمانکاری خطوط، پست‌های فشار قوی و جدیدا هم وارد بازار نیروگاه‌های تجدیدپذیر شده است.

​وی اضافه کرد: نیروگاه بادی ۵۰ مگاواتی میل نادر سیستان بلوچستان و دو نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی در محلات و به‌ آباد یزد از نمونه پروژه‌های بزرگ انجام شده است.

نائب رئیس این شرکت فنی و مهندسی گفت: این شرکت اولین پیمانکاری بود در کنار داشتن فاینانس پروژه کار ipcf را در پست مجتمع فولاد اجرا کرد.

وی ادامه داد: در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت نخبگان و دانشجویان در زمینه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و دیگر موضوعات با پژوهشگاه هوا و فضا ارتباط گرفته و اقدامات گسترده‌ای را انجام داده‌ایم.

امین در خصوص صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز خاطرنشان کرد: پروژه فنی و مهندسی ساختمان مجلس گینه کوناکری و پروژه مهندسی و اجرایی خط انتقال کونگو جمعا به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو از جمله صادرات خدمات فنی مهندسی این شرکت است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن