ضرورت رویت‌پذیری و كنترل پذیری مصرف انرژی

تابستان سال جاری، تابستانی سخت و بحرانی بود

جلسه هم اندیشی عبور از پیک زمستان جاری و تابستان سال آینده (۱۴۰۱) با حضور معاون هماهنگی توزیع و مدیرکل دفتر هوشمندسازی شرکت توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد.

به‌ گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شركت توانیر در این جلسه بر لزوم برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درست، در راستای مصرف بهینه انرژی در زمستان سال جاری و تابستان ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی ضمن تشریح وضعیت مصرف انرژی و عبور از پیك بار مصرف برق در تابستان امسال گفت: تابستان سال جاری، تابستانی سخت و بحرانی بود که ضروری است ضمن بررسی کلیه اقدامات انجام پذیرفته، در حفظ و ارتقای نقاط قوت تلاش نموده و در رفع و اصلاح نقاط قابل بهبود و چالش‌های مواجه شده، با حداکثر توان کوشش نماییم.

وی یادآور شد: تابستان امسال و تجربه آن به ما نشان دادكه باید به سمتی حركت كنیم تا میزان بار را مدیریت کرده و راهكار آن
می تواند رویت پذیری میزان بار و مدیریت موثر و اثربخش آن باشد. این مقام مسئول، با بیان اینکه جهت بهینه کردن مصرف برق، با ابزارهای نوین، میزان مصرف برق مشترکان را مدیریت خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر اقداماتی در حوزه استفاده از تکنولوژی جهت رویت پذیری و کنترل پذیری بار مصرفی مشترکان در بخش های مختلف در حال انجام است که باعث می‌شود بار مصرفی مشترکان را رصد و مدیریت نمود.

در پایان این جلسه مدیران عامل و معاونان مشترکان و بهره برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌های فارس، بوشهر، شیراز و کهگیلویه و بویر احمد حاضر در نشست به بیان سؤالات، نظرها و دیدگاه های خود پیرامون رویت پذیری وكنترل پذیری مصرف انرژی پرداختند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن