عرضه پایدار سوخت با اعلام محدودیت در شهرهای آبادان و خرمشهر

تشدید شیوع کرونا مانع از ادامه روند سوخت‌رسانی نشده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان اعلام کرد: با افزایش شیوع ویروس کرونا، عرضه سوخت در روزهای اعلام محدودیت رفت و آمد در شهرهای آبادان وخرمشهر همچنان پایدار است.

مجاهد سعدی آل‌کثیر با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا در شهرهای آبادان و خرمشهر و با وجود محدودیت‌های تردد در شهرهای آبادان و خرمشهر، روند سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت این شهرها همچنان پایدار است و وضع موجود مانع از ادامه روند سوخت‌رسانی نشده است.

سعدی آل‌کثیر با بیان اینکه تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت این دو شهر ۲۴ ساعته و بدون وقفه، امر سوخت‌رسانی را به نحو مطلوب انجام می دهند، افزود: جایگاه های عرضه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات هستند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، مدیرمنطقه آبادان اضافه کرد: سامانه پیامگیر روابط عمومی این منطقه به شماره ۵۳۲۶۶۰۴۴ -۰۶۱ آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مراجعه کنندگان به جایگاه‌های عرضه سوخت در شهرهای تحت پوشش این منطقه ( آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، بندر امام (ره)، هندیجان، امیدیه و آغاجاری) است و مردم عزیز درصورت مشاهده هرگونه تخلف و یا عدم رعایت الزامات بهداشتی در جایگاه‌ها می توانند از طریق سامانه پیامگیر روابط عمومی منطقه مراتب را اعلام نموده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع مشکلات موجود اقدامات لازم انجام شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن