عملیات تعمیر و راه اندازی سیستم های حفاری سکوی امیرکبیر انجام شد

راه اندازی سیستم مانیتورینگ تجهیزات حفاری بدون کمک شرکت های خارجی

همزمان با عید سعید فطر و با تلاش متخصصان شرکت نفت خزر، عملیات تعمیرات و راه اندازی سیستم های حفاری سکوی ایران- امیرکبیر اجرایی شد.

راه اندازی کامل سیستم مانیتورینگ تجهیزات حفاری (Drill View) و عملیاتی کردن سیستم بالابر سکو به همراه انجام تست های لازم تجهیزات حفاری سکوی ایران- امیرکبیر در اوج تحریم های ظالمانه و پس از قریب به چهار سال، به دست متخصصان غیرتمند و پرتلاش شرکت نفت خزر و بدون کمک شرکت های خارجی در ایام عید سعید فطر انجام شد.

بر اساس این گزارش عملیات تعمیرات، تست و راه اندازی سیستم های پیچیده حفاری سکوی نیمه شناور ایران- امیرکبیر در دریای خزر که طبق برنامه ریزی انجام شده بعد از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، با اجرای بخشنامه وزیر نفت در خصوص الزام رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ایجاد شده در مناطق عملیاتی، بدون توقف ادامه یافت و در روز عید سعید فطر با حمایت و پشتیبانی مدیر عامل شرکت نفت خزر و تلاش شبانه روزی کارکنان مدیریت مهندسی و ساختمان و مدیریت اکتشاف شرکت به ثمر نشست.

پس از شیوع ویروس کرونا جلسات راهبری و نظارت بر تعمیرات، راه اندازی و تست سیستم های مختلف حفاری سکوی ایران- امیرکبیر که به عنوان یکی از چهار سوپر ریگ ایرانی و نمادی از قدرت و صلابت صنعت نفت کشور در آب های عمیق دریای خزر مطرح است، توسط ویدئو کنفرانس و تله کنفرانس بصورت روزانه تا حصول این نتیجه ارزشمند در جریان بود.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، تست مجزای بخش های مختلف‌ سیستم های حفاری ‌سکوی نفتی ایران-امیرکبیر با حضور کارکنان زحمتکش شرکت نفت خزرهمچنان در جریان است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن