عملیات گاز رسانی به سیستان تسریع می شود

وزیر نفت گفت: این سفر به عنوان نخستین سفرم به سیستان با هدف آشنایی با مسائل منطقه و تسریع در عملیات گازرسانی به آن انجام شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا بیژن نامدار زنگنه در سفر به سیستان و بلوچستان در فرودگاه زابل در جمع خبرنگاران افزود: لوله انتقال اصلی گاز به منطقه سیستان و بسیاری از شهرهای آن در اواخر کار بوده و به زودی این خط انتقال در بیشتر این شهرها افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از زابل  شبکه دارد و از طریق گاز  CNG تامین می‌شود افزود: به صورت مطمئن این گاز برای مردم به ویژه صنایع و گلخانه‌ها برای کشت دارای اهمیت بوده و به امید خدا در مرحله بعد از آن برای صادرات به افغانستان استفاده خواهیم کرد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است بیان کرد: امروز با کمک استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان و مقامات استان از نزدیک مشکلات را پیگیری و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر موانعی هم وجود دارد رفع تا در همین سه یا چهار ماهه این کار به انجام برسد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن