غول های نفت و تکنولوژی ابرهیبریدی صنایع نفت را توسعه می دهند

شلمبرژه، IBM و رد هات (Red Hot) از همکاری بزرگ خود در توسعه ابر هیبریدی در صنایع نفت و گاز خبر دادند.

به گزارش «انرژی امروز» غول های نفت و گاز و تکنولوژی کامپیوتری شلمبرژه، IBM و رد هات اعلام کردند که برای تسریع در روند گذار دیجیتال در صنایع نفت و گاز، قرارداد همکاری امضا می‌کنند.

این قرارداد دسترسی شلمبرژه به عنوان غول اکتشاف و تولید (E&P) به محیط بر پایه ابری را با استفاده از تکنولوژی ابر هیبریدی IBM فراهم می آورد. این دسترسی بر پابه پلتفرم OpenShift شرکت رد هات خواهد بود.

بر اساس توافق شلمبرژه با IBM و رد هات، این غول اکتشاف و حفاری نفت و گاز متعهد می‌شود منحصرا از OpenShift شرکت رد هات استفاده کند.

این پلتفرم شلمبرژه را قادر می‌سازد اپلیکیشن های خود را در محیط DELFI در تمام زیرساخت های خود از مرکز داده های پیشین گرفته تا اتصال چدگانه ابری گسترش دهد.

شرکت IBM

مدیر اجرایی شلمبرژه می‌گوید: با توسعه دسترسی به محیط دلفی گام مهمی برای ایجاد یک محیط دیجیتال باز و انعطاف پذیر در صنایع نفت و گاز برمی داریم. این همکاری با IBM و ردهات، مشارکت ما در ایجاد بسترهای دیجیتال برای به دست آوردن راه حل های بهینه برای چالش های مشتریانمان را تکمیل می کند.

شلمبرژه پشتیبانی بسیاری از عملیات های حفاری نفت و گاز در دنیا را بر عهده دارد و یکی از پیشگامان دیجیتال سازی در بخش انرژی است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن