فراخوان سوم وزارت نیرو برای تدريس نخبگان در صنعت آب و برق

وزارت نیرو در راستای بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان صنعت آب و برق به منظور تدریس دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان، برای سومین بار فراخوان داد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، سومین فراخوان از متقاضیان تدریس در صنعت آب و برق به منظور شناسایی، سازماندهی و بکارگیری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی و خبرگان صنعت در امر تدریس دوره‌های آموزشی و توسعه دانش و مهارت کارکنان شاغل در صنعت آب و برق، مهر ماه 1401 برگزار می‌شود.

در این رویداد، به‌منظور توسعه دانش و مهارت کارکنان شاغل در صنعت آب و برق در راستای سیاست‌های توسعه و توانمندسازی منابع انسانی و تکمیل شبکه تخصصی مدرسان تخصصی، از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، متخصصان و کارشناسان خبره صنعت آب و برق و دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد و دکترای مرتبط، برای تدریس دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی وزارت نیرو دعوت به عمل می‌آید.

مطابق با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و براساس شیوه‌نامه تایید صلاحیت موضوعی مدرسان دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو، تنها متقاضیان در رشته‌های فنی تخصصی مرتبط با وزارت نیرو (آب، آب و فاضلاب و محیط‌زیست، برق و انرژی  و مکانیک) می‌توانند نسبت به بارگذاری مدارک و اطلاعات خود در این سامانه اقدام کرده و پس از ارزیابی و کسب امتیاز لازم گواهینامه صلاحیت موضوعی مدرسان جهت تدریس دوره‌های آموزشی در صنعت آب و برق دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 10 مهرماه به مدت 20 روز صرفاً با مراجعه به قسمت مدرسان از سامانه جامع راهبری آموزش و صلاحیت حرفه‌ای صنعت آب و برق به نشانی http://tvqc-trainers.moe.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند. این فراخوان به‌صورت کامل الکترونیک و وب‌سرویس بوده و در هیچ یک از مراحل مدارک کاغذی از افراد دریافت نخواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن