فروش 32 میلیون بشکه نفت ذخایر استراتژیک آمریکا

ایالات متحده اعلام کرده است که 32 میلیون بشکه نفت عمدتا ترش از چهار سایت ذخایر استراتژیک نفت این کشور را به فروش می گذارد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، بنابر اعلام وزارت انرژی ایالات متحده قرار است این میزان نفت بین اواخر ماه دسامبر و آوریل سال 2022 به مزایده گذاشته شود.

انتظار می رود فروش ذخایر استراتژیک نفت که معمولا مخلوطی از نفت ترش است، ارزش ذخایر نفت ترش ایالات متحده را کاهش دهد و به نفع خریداران آسیایی باشد که معمولا نفت با محتوی سولفور بالا فراوری می کنند.

دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، روز سه شنبه اعلام کرد که بعد از اینکه تولید کنندگان اوپک پلاس مکرر از افزایش میزان تولید خود برای کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی سرباز زدند، این کشور با همراهی چین، هند، کره جنوبی، ژاپن و بریتانیا بخشی از ذخایر استراتژیک نفت خود را آزاد سازی می کند.

در تگزاس در بیگ هیل و بریان مووند، حدود 10 میلیون بشکه؛ در وست هاکبری در لوئیزیانا 7 میلیون بشکه و در بایوو چوکتاو لوئیزیانا 5 میلیون بشکه نفت قابلیت آزاد سازی دارند.

تحویل این میزان نفت به فروش گذاشته شده از ماه های ژانویه تا آوریل 2022 خواهد بود.

خریداران نفت می توانند بین 2022 تا 2024 قیمت آن را پرداخت کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن