مجوز طرح های جدید پتروشیمی بدون الزام های پیش بینی شده صادر نخواهد شد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هیچ مجوز جدیدی برای ساخت طرح های پتروشیمی بدون در نظر گرفتن الزام های پیش بینی شده صادر نخواهد شد.

بهزاد محمدی در آیین تکریم و معارفه مدیر سرمایه گذاری و همچنین رئیس کل امور بین الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که با حضور اعضای هئیت مدیره این شرکت و نیز تعدادی از مدیران ارشد برگزار شد اظهارکرد: قطار توسعه صنعت پتروشیمی ایران با شتاب در حال حرکت است و افزون بر بهره برداری از چند طرح پتروشیمی تا پایان سال جاری روند راه اندازی طرح ها در سال های آتی تداوم خواهد یافت.

وی افزود: صدور مجوزهای جدید برای طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه خودفقط با در نظرگرفتن 3 الزام توسعه متوازن،هوشمند و پایدار انجام می شود و طرح هایی مجوز خواهند گرفت که قابلیت اجرا داشته باشند و باید به سمتی حرکت کنیم که طرح هایی اجرایی شوند که تاب آوری بیشتری در صنعت دارند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیان کرد: تعداد زیادی طرح که دارای مجوز هستند متاسفانه هیچ گونه فعالیتی در ساخت ندارند و در آینده مجوزها با در نظر گرفتن تمام شرایط صادر خواهد شد.

محمدی با بیان این که امور سرمایه گذاری NPC پنجره امید برای سرمایه گذاران است گفت:این واحد و نیز امور بین الملل به دلیل نوع فعالیت خود نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار در توسعه صنعت پتروشیمی دارند و سرمایه گذارانی که به NPC مراجعه می کنند باید پس از مراجعه به این شرکت با حمایت و انگیزه فعالیت خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: نقشه راه توسعه صنعت از بالادست تا بخش های پایین دستی تدوین شده است و امروز پتروشیمی در راستای اهداف برنامه ریزی شده خود به سوی توسعه متوازن و نیز تحقق طرح های پیشران حرکت می کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تغییران صورت گرفته در امور سرمایه گذاری و نیز امور بین الملل NPC گفت: این تغییرات به دلیل پایان دوره های مسئولیت 4 ساله انجام شدو خدمات ارزشمند و تاثیرگذار آقایان علیمراد و باورصاد در مسولیت های خود قابل ستایش است و برای این بزرگواران آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش «انرژی امروز» از نیپنا، محمدی همچنین برای شهرام رضایی سرپرست جدید مدیریت سرمایه گذاری آرزوی توفیق در انجام مسئولیت های خود کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن