مدیرعامل توانیر از رشد 11 تا 14 برابری در شاخص‌های صنعت برق خبر داد

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به رشد 11 تا 14 برابری در شاخص‌های صنعت برق، گفت: با مدیریت هوشمند و برنامه‌ریزی اصولی تلاش می‌کنیم در سال آینده هیچ کمبودی در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز کشور نداشته باشیم.

به گزارش «انرژی امروز» آرش کردی تصریح کرد: در بررسی شاخص‌ها شاهد رشد 11 تا 14 برابری در صنعت برق هستیم که توانسته خود را با نیازهای اجتماعی هماهنگ کرده و به توسعه کشور هم کمک کند و این موفقیت در سایه تلاش مدیران، کارکنان، کارگران و مهندسان صنعت برق ممکن شده است.

وی گفت: وزیر نیرو متعهد شده سال آینده محدودیتی در زمینه تامین انرژی نداشته باشیم و انرژی برای همه در دسترس باشد، لذا از مدیران استانها انتظار داریم ضمن رفع نواقص و مشکلات احتمالی برای خدمت رسانی مناسب آینده آماده باشند.

مدیرعامل توانیر در ادامه افزود: شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مشترکان هستند و ما نیز در انتخاب مدیران جدید تلاش کرده‌ایم با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد داخل سازمان، زمینه خدمت سانی بیشتر به مردم را فراهم کنیم.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن