مشکل آب هندیجانی ها حل می شود

افزایش روزانه 10 هزار متر مکعب حجم دریافت آب از کارون

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق خوزستان از تعویض یک کیلومتر از بخش‌های فرسوده خط انتقال 500 میلی‌متری انتقال آب به شهرستان هندیجان خبر داد.

محسن رستگارنیا، با اشاره به وسعت پوسیدگی خط لوله 500 میلی‌متری انتقال آب در محدوده امامزاده حمزه و هدررفت شدید آب اظهار کرد: با هماهنگی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، عملیات تعویض این خط لوله آغاز و به همت گروه تعمیرات امور آبرسانی بندر امام خمینی (ره) 500 متر لوله گذاری در این منطقه انجام شد.

 

وی افزود: تعویض بیش از 550 متر از خط انتقال در منطقه غرگانه نیز در دستور کار است که با جابجایی کارگاه، به‌زودی انجام و به اتمام خواهد رسید.

 

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق خوزستان اظهار کرد: با اتمام این عملیات، علاوه بر جلوگیری از هدررفت آب، حجم دریافت آب از رودخانه کارون در شهرستان هندیجان به 10 هزار متر مکعب در شبانه‌روز افزایش می‌یابد.

 

تامین آب شرب شهرستان هندیجان به میزان 13 هزار متر مکعب در شبانه روز از طریق دو خط آبرسانی آسک و ماهشهر انجام می‌شود که شرکت آب جنوب شرق خوزستان متولی انتقال آن است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن