مصرف 99 درصد گاز استان بوشهر در صنایع

تحویل 14.8 میلیارد متر مکعب گاز به مشترکین بوشهری

در سال 98 بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز در صنایع استان بوشهر مصرف شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر ضمن بیان مطلب فوق، افزود: شرکت گاز استان بوشهر توانست در مجموع در سال گذشته 14.8 میلیارد متر مکعب گاز به مشترکین خود تحویل دهد که از این میزان 99 درصد به مصرف صنایع رسید.

مسلم رحمانی در ادامه با بیان این که یکی از اهداف استراتژیک شرکت گاز استان بوشهر گازرسانی پایدار به صنایع استان است، خاطر نشان کرد: در سال گذشته یکی از مهمترین برنامه ها و اهداف این شرکت شناسایی متقاضیان بزرگ صنعتی به منظور فروش گاز به صنایع با هدف جایگزینی گاز با سوخت مایع، کمک به اشتغال زایی، شکوفایی اقتصاد استان و کاهش آلودگی های زیست محیطی بوده است.

رحمانی افزود: با توجه به نامگذاری سال 99 با عنوان سال جهش تولید، امسال نیز یکی از مهمترین اهداف این شرکت گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود تا ان شالله بتوانیم در این راستا و در جهت اجرای سیاست حمایت از تولید ملی گام برداریم.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در حال حاضر 450 واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر به گاز طبیعی متصل شده اند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن