مقامات آفریقا خواستار ادامه پروژه توتال در موزامبیک شدند

اتاق انرژی آفریقا می گوید اعلام وضعیت اضطراری توتال در تاسیسات ال ان جی این شرکت در موزامبیک کاملا نابهنگام است. مقامات آفریقایی خواستار ادامه کار غول نفت و گاز توتال در پروژه تاسیسات مایع سازی گاز در موزامبیک شده‌اند.

به گزارش «انرژی امروز» از ورلد اویل، اتاق انرژی آفریقا می گوید از اعلام وضعیت اضطراری توتال در تاسیسات ال ان جی این شرکت در موزامبیک نامید شده است.

اتاق انرژی آفریقا با ابراز همدردی نسبت به موزامبیک، غول نفت و گاز توتال و سرمایه گذاران این پروژه، می گوید به اعتقاد ما اعلام وضعیت اضطراری می تواند نابهنگام باشد.

در بیانیه اتاق انرژی آفریقا آمده است که ما از همه طرفهای درگیر در این پروژه می خواهیم که برای یافتن راه حلی عملی و واقع بینانه با هم مذاکره کنند تا بتوانند وضعیت اضطراری را متوقف کنند و اجرای پروژه را از سر بگیرند. این امر نه فقط توتال را که تمامی شرکت های بین المللی و داخلی حاضر در این پروژه و نیز مردم موزامبیک را هم متنفع خواهد کرد.

بر اساس قوانین موزامبیک شرکت های فعال در بخش انرژی می توانند عملیات های نفتی را در موارد اضطراری متوقف کنند.

اتاق انرژی آفریقا می گوید توتال فقط یک شرکت بین المللی نیست، بلکه از آنجایی که یک سرمایه گذار بزرگ در آفریقاست، پس یک شرکت آفریقایی هم به حساب می آید.

به گزارش «انرژی امروز» تاسیسات تولید ال ان جی توتال در موزامبیک یکی از اهدافی است که گروه های شورشی در این کشور در نظر گرفته اند. توتال بخش بزرگی از کارکنان خود را از این تاسیسات خارج کرده است و قصد توقف عملیات را دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن