میسر نبودن نیل به اهداف و دستاوردها، جز با کمک و تلاش مجدانه شما

مهم‌ترین نیروی محرکه دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق به میهن و مردم سرافرازمان است

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در پیام خداحافظی خطاب به همکاران صنعت آب و برق نوشت: نیل به اهداف و دستاوردهای ارزشمند که می‌تواند زمینه‌ساز توفیقات بیشتر در سال‌های آینده باشد، جز با کمک و تلاش مجدانه شما همکاران گرامی ميسر و ممکن نبود و بی‌تردید مهم‌ترین نیروی محرکه این تلاش و تحول، دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق همه ما به میهن و مردم سرافرازمان است.

به‌ گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در پیام خداحافظی رضا اردکانیان خطاب به خانواده بزرگ صنعت آب و برق آمده است:

همکاران ارجمند و ساعی خانواده بزرگ صنعت آب و برق
با سلام،
در پرتو الطاف بی‌کران الهی و دعای خير مردم، همراهی‌ها و دلگرمی‌های مسئولين ارشد کشور و حمايت‌ها و پشتيبانی‌های ارکان دولت و مجلس شورای اسلامی، وزارت نيرو در دولت دوازدهم به‌رغم مضايق بی‌سابقه ناشی از جنگ اقتصادی، شيوع ويروس کرونا و مواجهه با برخی اثرات مهم تغيير اقليم از جمله وقوع خشک‌ترین و سيلابی‌ترین سال‌های آبی نيم قرن اخير، که دوران پرتنشی از مدیریت را رقم زد، از کارنامه درخشان و قابل قبولی برخوردار است، انتخاب به عنوان دستگاه برتر ملی در ارزيابی‌های چهار جشنواره متوالی شهيد رجایی(1400-1397) از جمله نمادهای اين امر بشمار می‌رود.

خدمت به ملت بزرگ ایران از طريق به بهره‌برداری رساندن منظم و برنامه‌ريزی شده صدها طرح بزرگ و مهم زيربنایی آب و برق در اقصی نقاط کشور و شروع عمليات اجرایی طرح‌های متعدد ديگر به همراه پرداختن به طرح‌های مهم سازوکاری عمدتا معطوف به مديريت توأمان توليد و مصرف، تسريع و تسهيل فرآيندهای انجام کار و ارتقای حقوق و سطح خدمات و عبور پیروزمندانه از شرایطی که دشمنان اين آب و خاک، تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفتند تا ملت ایران را به زانو درآورند، افتخار بزرگی است که در طول حدود 1400 روز گذشته نصیب اینجانب نيز شد و همراهی و همکاری با شما عزیزان در اين راه، حلاوت این تجربه را صدچندان نمود. نیل به این اهداف و دستاوردهای ارزشمند، که می‌تواند زمینه‌ساز توفیقات بیشتر در سال‌های آینده باشد، جز با کمک و تلاش مجدانه شما همکاران گرامی ميسر و ممکن نبود و بی‌تردید مهمترین نیروی محرکه این تلاش و تحول، دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق همه ما به میهن و مردم سرافرازمان است.

رجاء واثق دارم در سال‌های پیش‌رو همچنان با حفظ و تقويت این روحیه جهادی و قدر دانستن وقت و زمان به‌عنوان مهمترین سرمایه زندگی، این راه را با انگیزه و توان مضاعف ادامه خواهيد داد و موجبات خشنودی خداوند و رضایتمندی ملت سرافراز ایران را فراهم خواهيد آورد.

از يکايک شما عزیزان همکار و خانواده‌های محترمتان، که طی این سال‌ها پشتیبان شما در به انجام رساندن مسئوليت‌ها و ماموریت‌های خطیرتان بوده‌اند، صميمانه سپاسگزاری نموده و حلاليت می‌طلبم. از ذات اقدس باری‌تعالی سلامتی و توفیق روزافزون‌تان را خواستارم و همگی‌تان را به خداوند بزرگ می‌سپارم. موفق و سربلند باشيد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن