نصب و راه‌اندازی نیروگاه ۱.۵مگاواتی در ساختمان وزارت نیرو

سرپرست مجری طرح مولد‌های تولید پراکنده شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: یک واحد گازسوز قابل حمل 1.5 مگاواتی حمل و در محل سایت ساختمان ستادی وزارت نیرو نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش «انرژی امروز» سعید سلگی بیان کرد: با توجه به مشکلات نیروگاه وزارت نیرو و عدم امکان تولید طی دو سال گذشته به علت معیوب شدن یک واحد 5 مگاواتی مستقر در این سایت و ضرورت استقرار ظرفیت تولید در زیرساخت موجود و همچنین پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزیر نیرو و شرکت توانیر و تاکید به در مدار آمدن واحد معیوب مستقر در سایت نیروگاه 4 مگاواتی، پس از بررسی‌های فنی و مشخص شدن عدم امکان انجام تعمیرات این واحد در بحران پیک شبکه، مقرر شد با استفاده از یک واحد گازسوز قابل حمل 1.5 مگاواتی، انرژی برق مورد نیاز ساختمان ستادی وزارت نیرو تامین و مازاد تولید به شبکه تزریق شود.

وی افزود: ظرف 48 ساعت از ابلاغ کار، واحد 1.5 مگاواتی یاد شده حمل و در محل سایت ساختمان ستادی وزارت نیرو نصب و راه‌اندازی شد. این واحد هم‌اکنون با شبکه سنکرون شده و تزریق توان به شبکه را با ظرفیت کامل آغاز کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن