نیروگاه بندرعباس عنوان برتر خبرواطلاع‌رسانی سال 1400 در بین نیروگاه‌ها را کسب کرد

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس از کسب عنوان برتر خبر و اطلاع رسانی در بین نیروگاه های کشور درسال1400 خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، محمد پور سبز علی سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه خبر و اطلاع رسانی، روابط عمومی نیروگاه بندرعباس موفق شد در بین 19 نیروگاه کشور، بالاتر از نیروگاه شهید رجایی قزوین، رامین اهواز و شهید سلیمی نکا قرار گرفته و با تولید 130 خبر، عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس خاطر نشان کرد: این تعداد خبر تولیدی، مربوط به پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی بوده و آمار تولید در خبرگزار یهای  استانی و کشوری، روزنامه ها، صداوسیما و شبکه های مجازی بالغ بر 1200خبر بوده که این خود یک رکورد محسوب شده و در طول سال های اخیر بی سابقه بوده است.

پورسبزعلی افزود : نیروگاه بندرعباس در بخش طراحی و نشر اینفوگرافی تعداد 130 عدد طرح و در بخش چاپ بنر نیز تعداد 500 بنر به مناسبتهای گوناگون طراحی و چاپ شد این درحالی است که در سال جاری چهار جلد فصلنامه منتشر و در زمینه نظرسنجی و افکارسنجی بیش از 250 مورد اطلاعات جمع آوری شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن