هند: پیشرفته‌ترین تجهیزات را در بندر چابهار مستقر می‌کنیم

وزیر بنادر، کشیترانی و آبراه‌های هند با تاکید بر اینکه هند متعهد به افزایش ظرفیت، بهره‌وری و توسعه تجهیزات بندر چابهار است، اعلام کرد: پیشرفته‌ترین تجهیزات را در بندر چابهار مستقر می‌کنیم.

به گزارش «انرژی امروز» از سازمان بنادر و دریانوردی، سارباناندا سونوال در حاشیه بازدید از بندر چابهار، اظهار داشت: دولت هند و ایران با یکدیگر همکاری می کنند تا پیشرفته‌ترین تجهیزات را در بندر چابهار مستقر کنیم و شرایط را برای افزایش ترافیک کالا و رونق این بندر، رقم بزنیم.

وی در پاسخ به اینکه هند و ایران به چه میزان در بخش تجارت دریایی از ظرفیت بندر چابهار استفاده کرده اند؟ توضیح داد: ما متعهد به افزایش ظرفیت، بهره‌وری و توسعه تجهیزات در بندر چابهار هستیم و به این موارد تعهد داریم و باید چشم انداز رهبران خود را در راستای توسعه چابهار محقق کنیم.

وزیر بنادر، کشترانی و آبراه های هند گفت: بنده به دستور نخست وزیر و به منظور تقویت و توسعه روابط دو جانبه ایران و هند به بندر چابهار آمده ام.

وزیر بنادر، کشیترانی و آبراه های هند
برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن