وزارت نفت شرایط را برای افزایش صادرات نفت مهیا کند

رئیس‌جمهوری گفت: دولت مصر است که روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت بفروشد، از این رو انتظار می‌رود وزارت نفت شرایط را برای افزایش فروش نفت مهیا کند.

دکتر حسن روحانی، امروز (یکشنبه، هفتم دی‌ماه) در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تصویب لایحه بودجه را علامت و نشانه‌ای پر رنگ از عزم و اراده کشور برای حل معضلات و ایجاد گشایش‌ها برای مردم و فعالان اقتصادی دانست و گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۰ حاصل مطالعات و بررسی‌های دقیق در مسیر ریل‌گذاری‌شده توسعه کشور و ارزیابی از نیاز اقشار مختلف مردم است و از این نظر بودجه سال آینده، در عین انسجام و هدفمندی، واقع‌بینانه و دقیق است.

وی افزود: سرفصل‌ها، مختصات و متغیرهای اصلی مطرح‌شده در لایحه بودجه، حاصل تجارب به‌دست آمده از مقابله و مبارزه سه‌ساله با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی تحمیلی دشمن و با هدف خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن آنها و در نهایت برداشتن فشارهای اقتصادی و بهبود معیشت مردم و برطرف کردن موانع تولید است.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، رئیس‌جمهوری تصریح کرد: دولت مصر است که روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت بفروشد و انتظار دارد وزارت نفت شرایط را برای افزایش صادرات مهیا کند، از این رو ما باید از همه امکانات داخلی و بین‌المللی برای رسیدن به این هدف که حق جمهوری اسلامی ایران برای به‌دست آوردن بازار است، استفاده کنیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن