پایداری کامل شبکه برق انتقال و فوق توزیع کهگیلویه و بویراحمد

مدیر امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: علی‌رغم بارش شدید برف در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق سردسیر استان، شبکه برق انتقال و فوق توزیع در پایداری کامل است.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، مسعود رضازاده با اشاره به بارش سنیگن برف در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق سردسیر استان به ویژه یاسوج، تصریح کرد: شبکه انتقال و فوق توزیع از ابتدای بارش سنگین برف و باران در پایداری کامل بوده و از ناحیه این شرکت هیچگونه خاموشی در شبکه رخ نداده است.

وی افزود: پیش از شروع شرایط جوی، اقدامات لازم در شبکه انتقال و فوق توزیع انجام و نقاط حادثه‌خیز برطرف شد و همین امر کمک کرد تا بارش شدید برف خللی در شبکه ایجاد نکند.

مدیر امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: در حال حاضر نیز گروه‌های عملیاتی در آمادگی کامل بوده تا پایداری شبکه حفظ و نگهداری شود.

بر اساس این گزارش، امور بهره‌برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد یکی از نواحی ۱۰ گانه بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن