پیش بینی زیمنس گامسا از افزایش سفارش‌های توربین های فراساحلی در 2021

شرکت زیمنس گامسا، تولید کننده توربین های بادی زیمنس، روز جمعه اعلام کرد انتظار دارد برای پروژه های مزارع بادی فراساحلی در سال 2021 شاهد افزایش سفارش تولید این نوع توربین ها باشد.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، شرکت زیمنس گامسا هنوز برای سه ماهه اول سال 2021 سفارشی دریافت نکرده است اما چشم انداز روشنی را مقابل خود متصور است.

امیدهای گامسا به برنامه های جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده است که به دنبال حمایت از افزایش سرمایه گذاری ها در بخش انرژی های تجدیدپذیر است تا بتواند از این طریق بر بحران تغییرات اقلیم غلبه کند. این برنامه ها می تواند فاکتوری باشد برای افزایش سفارش های صنایع بادی.

در سه ماه منتهی به دسامبر، مزارع بادی عظیم اصلی ترین منبع درآمد گامسا در شمال اسپانیا بوده است. در این مدت شرکت گامسا ژنراتورهای مشتریانی از دانمارک تا تایوان را تولید کرد و 58 توربین را به پروژه دریای شمال بخش بلژیک تحویل داد.

با این حال شیوع پاندمی کرونا باعث ایجاد تاخیر در پروژه های ساحلی شده است.

این شرکت امیدوار است در سواحل شرق آسیا صنعت مزارع بادی توسعه یابد.

کاهش قیمت انرژی های تجدیدپذیر و انگیزه های کاهش انتشارات کربن باعث شده است که در ابتدای سال 2020 سهام شرکت زیمنس گومسا تا 116 درصد افزایش یابد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن