کاهش تقاضای نفت دستمزدهای سیتگو را کاهش می دهد

شرکت نفت سیتگو اعلام کرده است که به دلیل تاثیرات منفی شیوع پاندمی کرونا بر تقاضای نفت، این شرکت مجبور است برنامه بازنشستگی 401(k) را متوقف کند و دستمزدها را از ماه ژانویه کاهش دهد.

به گزارش «انرژی امروز» بر اساس پیغامی که به دست کارمندان سیتگو رسیده و رویترز می گوید این پیغام را مشاهده کرده این شرکت که مقرر آن در هیوستن است اعلام کرده این اقدام لازم است چون کاهش تقاضای سوخت به دلیل بیماری کرونا بیشتر شده است.

در پیغام سیتگو که در اواخر اکتبر به کارکنان شرکتت ارسال شده است آمده «صنایع پالایشی به دلیل شیوع پاندمی کرونا به شدت دچار خسارت شده اند».

در سال 2020 به دلیل قرنطینه های شهرها، تقاضا برای سوخت در ایالات متحده با کاهش 10 درصدی همراه بوده است. پاندمی کرونا تاکنون جان بیش از 1.3 میلیون نفر را در دنیا گرفته و از این میان 240 هزار نفر از این کشته ها از ایالات متحده هستند.

مقرر شرکت نفت سیتگو در هیوستن

سیتگو در بیانیه ای گفته که به دنبال برداشتن گام های مدیریتی سخت برای همراهی با چالش های محیط زیستی است و در این میان تعلیق برنامه 401(K) این شرکت برای بازنشسته ها و کاهش 10 درصدی دستمزدها را در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن