کاهش 20 درصدی مصرف سی‌ان‌جی در بخش حمل و نقل آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با آن گفت: همزمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مصرف سی‌ان‌جی در بخش حمل و نقل در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.
علی روح‌ اللهی با اشاره به آمادگی کامل جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی جهت ارائه خدمات بی‌وقفه سوخت‌رسانی گفت: در روزهای منتهی به پایان سال ۹۸ و با شروع سال ۹۹ طرح‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در سطح این استان نیز اجرا شد.

روح اللهی بیان کرد: اجرای طرح کنترل تردد بین شهری و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی بسیاری از مشاغل، کاهش بی‌سابقه مسافرت‌های نوروزی و درون شهری را در پی داشت که همین امر موجب کاهش مراجعات به جایگاه‌های عرضه سوخت شد.

وی افزود: همین امر موجب کاهش ۲۰ درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش حمل و نقل استان در فروردین ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، مدیر منطقه در ادامه اظهار کرد: ۱۷۲جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و ۱۶۹ جایگاه عرضه سوخت مایع با الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا بی‌وقفه و به طور شبانه‌روزی و با تمام ظرفیت در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف استان و مراجعان محترم هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن