کاهش 55 درصدی مصرف نفت سفید با گازرسانی به خراسان شمالی

مصرف نفت سفید در استان خراسان شمالی در سال ۹۸ با کاهش ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، همراه بوده که دلیل آن گازرسانی به روستاهای استان است.

مدیر منطقه خراسان شمالی با بیان مطلب فوق و اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی و جلسات متعدد و هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت گاز و استانداری خاطرنشان کرد: با توجه به روند رو به رشد گازکشی برای مصارف خانگی و صنایع، صرفه‌جویی و تبدیل سوخت بیشتری در مصرف نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره در استان رخ خواهد داد.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۲۴۴ خانوار شهری و چهار هزار و ۲۲۶ خانوار روستایی در سال گذشته از گاز طبیعی بهره‌مند شدند که معادل ۱۹میلیون لیتر در مصرف نفت سفید و دو هزار و ۸۰۰ تن گاز مایع صرفه‌جویی شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، شکوری با تاکید بر نظارت و کنترل بی‌وقفه بر نحوه ارائه خدمات سوخت‌رسانی در استان به منظور صیانت از حقوق شهروندی، از حذف کالابرگ و توزیع صددرصدی الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیرساخت‌های بانکی در سال جاری به منظور افزایش رفاه مصرف‌کنندگان و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه این فرآورده، در این استان خبر داد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن