کسب رتبه پنجم در جهان برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر توسط انگلستان

انگلستان متعهد شده است برای کاهش انتشار کربن 350 میلیون پوند سرمایه گذاری کند

انگلیس به پنجمین کشور برتر در جهان برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر تبدیل شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، این گزارش مطابق با شاخص جذابیت انرژی های تجدیدپذیر EY (RECAI) است که نشان می دهد انگلیس پس از تعهد دولت خود برای سرمایه گذاری 350 میلیون پوندی برای کاهش انتشار کربن و حمایت از هدف صفر، یک رتبه در رتبه بندی جهانی صعود داشته است و به رتبه پنجم رسیده است.

در این میان، ایالات متحده به دلیل حمایت از بسته های محرک Covid-19 جایگاه خود را در رتبه نخست این شاخص حفظ کرده است، در حالی که چین با وجود بیماری همه گیر در مکان دوم با وجود رشد در بخش خورشیدی باقی مانده است.

این گزارش همچنین نشان می دهد هند به لطف افزایش ظرفیت نصب شده PV خورشیدی، از موقعیت هفتم به رتبه چهارم رسیده است.

آلمان، که متعهد شده است تا سال 2038 به تمام تولیدات مجهز به زغال سنگ در این کشور پایان دهد، در نتیجه با حمایت بیشتر از بخش بادی دریایی خود و توسعه هیدروژن سبز، در رتبه ششم قرار گرفت.

بن وارن، مدیر مالی EY Global Power and Utilities و سردبیر RECAI، گفت: اگر تعهد شفاهی دولت بریتانیا به حمایت از انرژی بادی با پشتیبانی فکر شده‌ی سیاست‌های صنعتی همراه باشد، بریتانیا می‌تواند به طلایه‌دار یکی از هیجان‌انگیزترین و متحول‌کننده‌ترین صنایع در دنیا تبدیل شود.

وی همچنین افزود: ذخیره انرژی، دفع کربنات در مورد گرما و حمل و نقل و مدیریت هوشمند انرژی و قابلیت های تجاری برای پشتیبانی از انتقال به صفر خالص تنها برای برخی از مناطقی از انگلستان است که از قدرت و تخصص برخوردار است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن