کمیسیون عمران: طرح تحقیق‌وتفحص از آب و فاضلاب مربوط به دولت قبل است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از صنعت و آب و فاضلاب کشور که امروز به تصویب نمایندگان مجلس رسید، ناظر به عملکرد گذشته است و ارتباطی با دولت سیزدهم ندارد.

به گزارش «انرژی امروز» احمد جباری در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو تصریح کرد: درخواست تحقیق و تفحص مذکور در اردیبهشت سال 1400 به کمیسیون عمران مجلس ارسال شده بود که بررسی و تصمیم‌گیری درباره آن تاکنون به طول انجامیده است.

گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، امروز در صحن مجلس بررسی و با ۱۴۳ رای به تصویب رسید. «نحوه نظارت و ارزیابی عملکرد و تأثیرگذاری بر وضعیت کارکردی شرکت‌های آب و فاضلاب درباره نحوه هزینه‌کرد مبالغ برداشت شده از محل صندوق ذخیره ارزی و تأخیر در اجرا و اتمام پروژه‌های نیمه تمام»، «مطالعه، برنامه‌ریزی و نظارت و هماهنگی در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب» و «نحوه عملکرد در نظام انتصابات» برخی از محورهای طرح تحقیق و تفحص مجلس است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن