کونوکوفیلیپس: دولت آمریکا عرضه نفت را کنترل می‌کند

در بحث بر سر اینکه چرا تولید کنندگان نفت ایالات متحده به هنگام افزایش قیمت نفت به اندازه کافی نفت به بازار تزریق نمی‌کنند، مدیر اجرایی شرکت نفتی کونوکو فیلیپس معتقد است که دولت ایالات متحده مقصر است.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، جنگ لفظی بین دولت بایدن؛ که برای کاهش قیمت رو به افزایش انرژی خواستار تولید نفت بیشتر است؛ و بخش نفت و گاز این کشور که تولید نفت را تا حدودی یکنواخت نگه داشته‌اند اما کاخ سفید را به دلیل اقداماتی که در چهارچوب قانون انجام می‌شود به چالش کشده‌اند، بیشتر شده است.

رایان لانس، مدیر اجرایی شرکت کونوکوفیلیپس می‌گوید: هیچ راهی وجود ندارد که بتوان میزان تولید نفت را به سرعت افزایش داد.

او در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: اگر یک سیستم ثابت شفاف در ایالات متحده وجود داشت و می توانست حتی در عدم قطعیت‌ها هم به خوبی اداره شود، در این صورت سرمایه گذاری افزایش می یافت.

جو بایدن در کمپین‌های یانتخاباتی خود گفته بود که در زمین‌های فدرال اجازه انجام عملیات فراکینگ را نخواهد داد، و اخیرا هم بر انتشارات متان این بخش متمرکز شده است.

متان یک گاز گلخانه‌ای بسیار قوی‌تر از دی اکسید کربن است.

کمیته علوم مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته از شرکت کونوکوفیلیپس خواست تا داده‌های مربوط به نشت متان از تاسیسات خود را منتشر کند.

لانس می‌گوید: این مثالی است از یک اقدام غیرقانونی و نالازم. و از نظر لانس صنعت نفت پیشتر خود در زمینه متان قوانینی برای خود تعریف کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن