یزد 840 هزار تن پسماندهای صنعتی و ویژه دارد

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: میزان پسماندهای تولیدی استان بالغ بر 840 هزار تن در سال گذشته برآورد شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، کوچک زاده در این باره گفت: بر اساس آمار بدست آمده از سامانه جامع محیط زیست انسانی سازمان در سال گذشته ، میزان پسماندهای تولیدی استان بالغ بر 840 هزار تن در سال برآورد شده که عمده پسماندهای تولیدی را صنایع فولاد و ذوب آهن، صنایع کاشی و سرامیک و صنایع تولید کاغذ و مقوا به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: میزان واردات پسماندهای عادی مشمول الحاقیه 9 کنوانسیون بازل   49600  تن در سال گذشته بوده که بر اساس نظارت این اداره کل و مجوزهای  سازمان متبوع، توسط سه واحد بازیافتی مستقر در استان تحقق پذیرفته است.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست ادامه داد: بر اساس آمار بدست آمده از سامانه جامع محیط زیست انسانی سازمان، میزان مجوز صادره برای نقل و انتقالات پسماندهای صنعتی و ویژه استان طی دو سال گذشته 183 میلیون و 412 هزار و 171 کیلوگرم بوده که میزان 7944078 کیلوگرم آن توسط واحدهای بازیافتی استان دریافت و 13684 کیلوگرم ارسال شده است ومابقی با توجه به بازه زمانی انتقال در حال انجام است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن