۱۵۰ سیلندر گاز در ایرانشهر آتش زده شد

فرماندار ایرانشهر می گوید: افرادی در مسیر شرکت مکران گاز به شهر ایرانشهر جلوی خودروی حمل سلندر را می‌گیرند و اقدام به آتش زدن آن  می کنند که   ١۵٠ سیلندر گاز و خودرو دچار حریق شد، اما خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

به گزارش «انرژی امروز» شعبانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در چند روز گذشته در حمل گاز به ایرانشهر مشکلاتی به علت مبتلا شدن ٣ نفر از رانندگان به کرونا بوجود آمد که از امروز با پیگیری‌های صورت گرفته برطرف شد.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی گاز در ایرانشهر موجود است و از فردا چند دستگاه کشنده حمل گاز به شهرستان اضافه می‌شود گفت: توزیع سیلندر گاز فقط در محله‌هایی که تعریف شده در سطح شهر صورت می‌گیرد.

علی شعبانی افزود: از آنجایی که تحویل گاز در مقابل شرکت‌ها ممنوع است شهروندان از حضور در مقابل شرکت‌های گاز شهرستان خودداری  کنند.

وی بیان کرد: امروز ٣ نفر برای گرفتن سیلندر گاز به شرکت مکران گاز مراجعه کردند که به علت ممنوعیت تحویل گاز در مقابل شرکت پرسنل از تحویل سیلندر به افراد خودداری  و اعلام کردند ماشین حامل سیلندر به داخل شهر می‌رود و از آنجا سیلندر تحویل بگیرید.

شعبانی گفت: متاسفانه این افراد در مسیر شرکت مکران گاز به شهر ایرانشهر جلوی خودرو را می‌گیرند و اقدام به آتش زدن آن  می کنند که   ١۵٠ سیلندر گاز و خودرو دچار حریق شد، اما خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

وی افزود: ماموران انتظامی و امنیتی شهرستان در تعقیب و دستگیری افرادی که اقدام به آتش زدن خودروی حامل سیلندر‌ها  کردند هستند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن