تازه‌ترین رتبه‌بندی شرکت‌های نصب توربین بادی جهان

هر ساله، تحقیقات Navigant، فعالیت های نصب و راه اندازی باد سال گذشته را ارزیابی می کند و طیف گسترده ای از روند ها و بینش های بازار انرژی باد را نشان می دهد. این ارزیابی به تغییرات در رتبه بندی سالانه و سهم بازار همه تولید کنندگان اصلی تجهیزات توربین بادی جهان می پردازد.

به گزارش انرژی امروز از Renewable Energy World، این چرخه به خصوص قابل توجه بود چون سال ۲۰۱۷ اولین باری بود که فعالیت‌های ادغام و جذب (M&amp.A) به صورت کامل در داده‌های قابلیت‌های نصب سالیانه منعکس شده بود.

این شامل نتایج قابلیت‌های نصب سالیانه پس از ادغام دو شرکت بزرگ در سال ۲۰۱۶ می‌شد -با ادغام بخش‌های انرژی باد دو شرکت زیمنس و Gamesa در یک شرکت. این ادغام در دنباله‌ی موجی از فعالیت‌های M&amp.A بود که در سال ۲۰۱۵ شروع شد که بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و باد شرکت جنرال الکتریک سرمایه‌ی توربین‌های بادی شرکت Alstom را خریداری کرد و مدت کوتاهی بعد از آن شرکت Nordex مستقر در آلمان بخش توربین‌های بادی شرکت Accoina را که در اسپانیا قرار داشت خرید.

آنچه از رتبه بندی و سهم از بازار فروش در سال 2017 انتظار می‌رفت، عمدتاً به حقیقت پیوست. شرکت تازه تأسیس Siemens Gamesa توانست بالاترین مکان را در نصب مزرعه‌های بادی با ظرفیت سالانه 8.7 گیگاوات در مقابل Vestas با ظرفیت 8.6 گیگاوات از آن خود کند.

شکل زیر خلاصه ای از تغییرات در رتبه بندی بین سال های 2016 و 2017 را در میان فروشندگان جهانی ارائه می دهد

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن