پایان مدیریت اضطراری بار در محدوده برق تبریز
عادل کاظمی با اعلام خبر فوق افزود: از مردم عزیز تبریز، اسکو و آذرشهر به خاطر بردباری و همکاری صمیمانه در زمینه مدیریت مصرف برق در این مدت، تشکر میکنیم.وی تصریح کرد: از این پس چنانچه قطعیهای موردی رخ دهد در اثر حوادث شبکه می باشد که مشترکین می توانند از طریق تماس با مرکز اتفاقات شبکه (سامانه 121 ) نسبت به اعلام قطعی اقدام نمایند و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.وی ادامه داد: خاموشیهای مربوط به تعمیرات پیشگیرانه نیز طبق روال سال های قبل با برنامه و اعلام از طریق سایت اینترنتی شرکت به آدرس www.toztab.ir بوده که به صورت محدود و کنترل شده اعمال می شود.کاظمی در پایان خاطر نشان شد: با وجود اینکه بحران امسال مدیریت شده است اما مصرف بی رویه می تواند بحران های دیگری ایجاد نماید که از همشهریان میخواهیم برای هدر نرفتن منابع ملی، مصرف برق خود را همواره مدیریت نمایند.