گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان خراسان جنوبی تا پایان سال ۹۷

تا پایان سال جاری، به ۲۰۰ روستای استان خراسان جنوبی گازرسانی می شود که از این تعداد، 100 روستا در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن بیان مطلب فوق، با بیان اینکه در حال حاضر 305 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، اظهار کرد: در حال حاضر 47 درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی تحت پوشش شبکه گاز قرار دارند.

سید محمود هاشمی با بیان اینکه این رقم تا دهه فجر سال گذشته ۳۶ درصد بوده و در حال حاضر به ۴۷ درصد رسیده است، افزود: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، این رقم تا پایان سال آتی به 80 درصد افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام تلاش شرکت گاز استان بر سرعت بخشی در گازرسانی به روستاهای فاقد گاز است، بیان کرد: تحقق این امر مستلزم وجود عزم، اراده و پشتکار قوی است که این ویژگی ها را در کارکنان خدوم و پرتلاش شرکت گاز شاهد هستیم.

هاشمی با بیان اینکه خراسان جنوبی به یک کارگاه گازرسانی تبدیل شده، تصریح کرد: از حدود یک هزار و 960 روستا در خراسان جنوبی، تعداد ۹۳۰ روستا در استان دارای قابلیت گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن اشاره به ۲۹۲ روستای گازدار در خراسان جنوبی تا پایان سال گذشته، خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، به یاری خداوند و حمایت شرکت ملی گاز ایران و همراهی مسئولین استانی و شهرستانی، ۲۰۰ روستا در سال جاری و ۲۰۰ روستای دیگر تا سال آینده از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

وی یادآور شد: از ۲۰۰ روستای در برنامه تزریق گاز در سالجاری، تعداد ۱۰۰ روستا همزمان با هفته دولت و ۱۰۰ روستا تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن