افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پرو‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه آبی استان هرمزگان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه بزرگ در هفته دولت خبر داد.

هوشنگ ملایی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دولت عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با وفاداری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند.

وی با یادآوری اینکه هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد گفت: هفته دولت هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در این هفته بیان کرد: پروژه تغذیه مصنوعی دشت بنو، سد بنو حمیران در شهرستان پارسیان روستای حمیران با اعتباری بالغ بر 35 هزار میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 97 درصد افتتاح می شود.مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان افزود: پروژه بهسازی و تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی میناب، انتقال آب به دشت مرکزی میناب به میزان دو هزار هکتار با اعتباری بالغ بر 400 هزار میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

ملایی درباره دیگر پروژه هایی که در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود، اظهار کرد: لایروبی رودخانه گز و هیوه، ساماندهی رودخانه گز در شهرستان سیریک با مبلغ 30 هزار میلیون ریال کلنگ زنی میشود.

وی اضافه کرد: کلنگ زنی بهسازی سامانه تامین آب کشاورزی پایین دست بند انحرافی جگین، آبرسانی یکدار با مبلغی معادل 250 هزار میلیون ریال نیز در این هفته انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در پایان یادآور شد: افتتاح و کلنگ زنی  پروژه های این شرکت با مبلع 715 هزار میلیون ریال در هفته دولت با حضور مقامات استانی و شهرستانی انجام می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن