بهره‌برداری از 56 طرح گازررسانی روستایی در خرم‌آباد

طی مراسمی با حضور استاندار، معاونت عمرانی استانداری لرستان، مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار شهرستان خرم‌آباد و تعدادی از مدیران استان، طرح گازرسانی به 56 روستای شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری 204 روستای استان در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری می‌رسد، گفت: برای گازرسانی به این 56 روستای شهرستان خرم آباد، اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال هزینه شده است.

غلامرضا لطفعلیان افزود: دو هزار خانوار در این 56 روستا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و امید می رود این نعمت موجب ایجاد رفاه و آسایش در این روستاها شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری شهرستان خرم آباد و 80 درصد جمعیت روستایی این شهرستان نیز از گاز بهره مند هستند که امید می رود تا پایان سال 98 این شهرستان بعنوان شهرستان سبز معرفی شود.

در ادامه این مراسم، خادمی استاندار لرستان یکی از اصلی ترین خواسته های جامعه روستایی استان را بهره مندی از نعمت گاز برشمرد و گفت: توسعه گازرسانی مانع ازخسارت بیشتر به جنگل‌ها می شود.

لطفعلیان افزود: توسعه گازرسانی یکی از برترین خدمات دولت تدبیر و امید بوده و موجب خوشحالی است که این افتخار نصیب خدمتگزاران مردم در این دولت بوده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن