پیشرفت 50 درصدی واحد گوگردسازی مجتمع گاز پارس جنوبی

با تلاش شبانه روزی کارکنان پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، عملیات تعمیرات اساسی در واحد گوگرد سازی این پالایشگاه با موفقیت طبق برنامه در حال انجام و از نیمه راه گذشته است.

، سیدمحمد مهدی هاشمی مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب اظهار داشت: حجم عظیم کار تعمیراتی در این واحد و همچنین استفاده حداکثری از توان و منابع انسانی باعث شد تا تعمیرات واحد گوگردسازی به فرصتی مناسب بعد از تعمیرات اساسی موکول کنیم.

مدیر پالایشگاه نهم با بیان اینکه تعمیرات در واحدسوم گوگرد سازی باعث کاهش فلرینگ نیز می شود، اظهار داشت: این عملیات از ابتدای مرداد ماه امسال شروع و به مدت سه ماه ادامه دارد که در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود بیش از 38 هزار نفر ساعت کار تا پایان عملیات تعمیرات این واحد انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: حدود 190 آیتم تعمیراتی برای این واحد پیش بینی شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با انجام تعمیرات در واحد سوم گوگردسازی پالایشگاه نهم، این پالایشگاه آماده تولید پایدار و مستمر خواهد بود.

هاشمی گفت: انشاالله با همت و تلاش مجموعه پالایشگاه نهم، تعمیرات واحد سوم گوگرد سازی را به صورت ایمن در موعد مقرر به پایان برسانیم.

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، در پایان از همت و تلاش مضاعف کارکنان این پالایشگاه در راستای اهداف استراتژیک این شرکت و پایداری در تولیدگاز کشور تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن