وزش باد شدید و بارش‌های رگباری از سه‌شنبه

از سه‌شنبه 1397 6 27 تا اواخر هفته در استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب کشور کاهش نسبی دما همراه با بارش‌های رگباری و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با بیان این‌‌که روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 شهریور 1397 در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، در خصوص وضعیت جوی طی شنبه 1397 6 24 گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای ارتفاعات چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان افزایش ابر، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه، افزود: در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، وظیفه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل غربی دریای خزر، روز دوشنبه 1397 6 26 در استان‌های گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رشد ابر و بارش رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی نمود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از سه‌شنبه 1397 6 27 تا اواخر هفته با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر از کاهش نسبی دما همراه با بارش‌های رگباری و وزش باد شدید موقتی گاهی رعد و برق در استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب کشور خبر داد.  

این مسئول اواخر هفته در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی نمود. 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن