صرفه جویی 48 میلیارد ریالی شرکت پالایش گاز بیدبلند

مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از صرفه جویی 48 میلیارد ریالی این شرکت در استفاده از تجهیزات و قطعات ساخت داخل خبر داد.

علی‌‌محمد پوررضا ضمن اعلام این خبر افزود: با نامگذاری امسال با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و در اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و همچنین ضرورت حرکت در مسیر توجه به کالای ایرانی و خودکفائی و قطع وابستگی به بیگانگان، این شرکت توانست تمامی تمرکز خود را در پیاده سازی دقیق این امر بگذارد که حاصل آن، 48 میلیارد ریال صرفه جویی در سال 96 بوده که نسبت به سال 95، افزایش 70 درصدی را در بر داشته است.  

وی افزود: استفاده از مجموعه تجهیزات و قطعات ساخت داخل واحدهای پالایش را می توان به  ساخت سه مجموعه گیر و شفت توربین، ساخت انواع پوسته های پمپ، ساخت انواع فن بلیدهای هوایی، ساخت انواع قطعات یدکی ماشین آلات دوار، ساخت مبدل‌های حرارتی، ساخت تیپ فلر و غیره نام برد که علاوه بر رفع نیازمندی‌های عملیاتی بخشی از چالش‌های زیست محیطی را نیز برطرف می کند .

پوررضا تصریح کرد: در سال گذشته در حدود 61 درصد کل خرید این شرکت متعلق به کالاهای ساخت داخل بود که انتظار می رود با همت و تلاش پرسنل متعهد، این مقدار در سال جاری افزایش بیشتری یابد

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن